Wedding planning
Indiferent ca este o logodna, o nunta, un botez sau o mega-petrecere (nu stii niciodata cand te contacteaza un Gatsby contemporan), vrem ca evenimentele voastre, dar si ale noastre, sa aiba acel aer de “je ne sais quoi” si sa fie o gura de aer proaspat intr-o mare de saten, taftale si sclipici.

Nunta, ca se pare ca ea e cea mai datatoare de batai de cap, este un eveniment foarte frumos, dar care, de multe ori, scoate ce este mai rau din oameni. Decoratiuni, flori, restaurante, meniuri, fotografi, muzica, invitatii si alte o gramada de maruntisuri care trebuie luate in calcul, parca nu mai lasa loc si pentru bucurie. Toate aceste alegeri si negocieri, presiunea „traditiilor” si a lui „asa se face” fac din pregatirile de nunta un... Bau-Bau.

Ei bine, noi preluam toata povara sutelor de telefoane, mailuri si intalniri pentru ca voi sa nu va mai simtiti coplesiti de pregatiri si sa va bucurati de nunta voastra. Nu inseamna ca noi vom hotari fara a va implica si ca va vom tine la distanta, ci dimpotriva. Nunta este doar a voastra si despre voi si toate deciziile va apartin, insa noi va vom fi alaturi pentru a va usura alegerile, munca si pentru a va oferi increderea ca totul va iesi asa cum v-ati dorit.

In final, ce este o nunta daca nu o petrecere? Da, implica multe resurse si un amalgam de emotii, dar tot o petrecere ramane. La partea cu emotiile, voi sunteti responsabili, dar la partea cu resursele, multe, ce-i drept, va putem ajuta noi si o facem bine.

Concept
Poate vreti ceva gandit in cele mai mici detalii, cu tot felul de legaturi doar de voi stiute sau poate vreti ceva discret, dar care sa fie doar al vostru... oricum ar fi, vom gasi forma potrivita pentru dorintele voastre.

“To do” list
Ce facem mai exact?
  • Pornind de la voi, de la povestea voastra, de la ce va place si ce nu, definim impreuna un concept sau o tema personalizata pentru evenimentul vostru;
  • Va ajutam sa gasiti locatia: va recomandam cele mai potrivite locatii, va asistam la negocierea si incheierea contractului. Recomandarile noastre pornesc de la dorintele si nevoile voastre si ale invitatilor vostri, bugetul vostru, serviciile oferite de locatiile respective;
  • Identificam colaboratori pentru: decoratiuni, papetarie, foto-video, entertainment. Va recomandam profesionistii potriviti evenimentului, va asistam la negocierea si incheierea contractului cu acestia. Nu avem colaboratori ficsi, ci va recomandam exact acei furnizori care sunt potriviti pentru stilul si bugetul vostru;
  • Coordonam activitatea intregii echipe inainte si in timpul evenimentului, pana la final. Mentinem legatura cu reprezentantii locatiei, cu fotograful sau videograful, cu cei care pregatesc invitatiile, meniurile, cu cei care decoreaza sala si realizeaza aranjamentele florale, cu band-ul, DJ-ul sau artistii invitati. Ne asiguram ca toti cunosc desfasuratorul si ca serviciile lor sunt livrate conform planului. Daca ceva deviaza de la planul stabilit gasim o solutie, astfel incat sa nu se observe din exterior;
  • Avem grija sa va incadrati in bugetul stabilit, recomandandu-va serviciile optime din punct de vedere calitate-pret.

Management de buget
Desigur ca toate lucrurile pe care vi le doriti pentru nunta voastra sunt importante, dar pe unele merita sa cheltuiesti mai mult, iar pe altele, mai putin. Uneori, gandind obiectiv, fara euforia implicarii directe, bugetul poate fi repartizat astfel incat sa obtineti maximul de rezultate.

Consultanta
Sfaturi simple pentru ca invitatii vostri sa se simta cat mai bine astfel incat voi sa nu va bateti capul inutil cu tabieturile matusii sau cu preferintele verisoarei.

Ce nu facem?
  • Nu vindem serviciile furnizorilor;
  • Nu luam comision de la furnizori;
  • Nu intermediem platile dintre voi si furnizori: platile se fac direct catre locatie/fotograf/videograf etc;
  • Nu suntem bone, ghizi turistici sau soferi de limuzina, insa va putem recomanda astfel de furnizori.

Ce ar mai trebui sa stiti:
  • Ne plac ideile indraznete, evenimentele nonconformiste, dar si cele discrete, clasice sau traditionale. Cel mai mult, insa, ne plac evenimentele croite in functie de personalitatea, dorintele, valorile, povestea mirilor;
  • Personalizat nu inseamna, neaparat, scump;
  • Nu avem un tipar pentru evenimente tematice. Tiparul sunteti voi;
  • Suntem flexibile: colaboram cu furnizorii pe care voi ii aveti; nu impunem, ci doar recomandam; nu trebuie sa cream un concept sau o tematica pentru eveniment daca voi nu vreti, ne adaptam bugetului de care dispuneti;
  • Va stam mereu alaturi, pentru un sfat, pentru o recomandare, de la prima intalnire si pana la plecarea ultimului invitat. Nu taxam pe minut sau numar de intalniri. Suntem cand si unde aveti nevoie de noi;
  • Ne place sa ii cunoastem pe cei cu care vom colabora. Prima intalnire nu presupune niciun angajament: va ajuta pe voi sa va dati seama daca aveti nevoie de serviciile noastre, pe noi sa intelegem ce va doriti, pe noi si pe voi sa vedem daca putem colabora.

TARIFUL NOSTRU:
  • Consta intr-o singura taxa de management, personalizata in functie de cat de complex este evenimentul si implicarea noastra (daca vreti sa va asistam doar in ziua nuntii sau sa coordonam intregul eveniment, daca vreti sa gasim locatia sau doar anumiti furnizori etc.).

CUM PROCEDAM?
Un simplu mail sau un apel telefonic e suficient. Stabilim o intalnire, ne vedem, ne spuneti ce si cum, va spunem ce si cum, daca suntem de acord in privinta colaborarii semnam un contract si pornim la drum. Restul…e poveste.
E-mail: office@blacktie-events.ro
Tel: 0727.844.986 (Roxana) sau 0748.022.421 (Raluca)

©blacktie events 2013. All rights reserved.